[vertaling] verbeterde vertalingen voor de vensterbeheerder van Xfce

Tino Meinen tino.meinen op gmail.com
Zo Mrt 8 20:18:48 CET 2020

msgid "Automatically give focus to _newly created windows"
-msgstr "Nieuw gemaakte vensters krijgen automatisch scherpstelling"
+msgstr "_Nieuw gemaakte vensters krijgen automatisch focus"

"Nieuwe vensters" ipv "Nieuw gemaakte vensters" is  korter en misschien
duidelijker?

Tino