[vertaling] Vertaling inkscape en 'document opslaan?' consistentie.

Jeroen van der Vegt jeroen at dirck.mine.nu
Thu May 5 18:03:06 CEST 2005

Wow, wat een reacties, bedankt allemaal! Sorry voor de late reactie, ik
had ernstig ruzie met niet-vrije software uit Redmond, en daardoor geen
internet :(

Ik zal mijn vertaling bij werken en weer insturen (en dat hier ook
melden).

Sodipodi mag trouwens wat mij betreft uit Gnome worden geschrapt. Er is
al twee jaar niet meer aan ontwikkeld, en de nieuwste teksten (die ik
nog steeds elke week krijg, dank je Vincent :)) zijn erg lastig te
vertalen, en daar mee (wat mij betreft) niet de moeite van het vertalen
waard.

Heeft iemand een idee waar ik dit kan voorstellen zodat er ook echt wat
mee gebeurd?

Jeroen.

Jeroen van der Vegt <jeroen at dirck.mine.nu>