Meeting

Mark Van den Borre vertaling@nl.linux.org
Wed, 21 Jan 2004 22:27:11 +0100

Op wo 21-01-2004, om 22:02 schreef Hugo van der Kooij:

> Ehh. Is dat niet de reden dat er een nl_NL en nl_BE is onder de PO files?
> Ter vergelijk en_?? is er volgens mij bijna een dozijn varianten.
Bij voorbaar al mijn excuses voor het volgende off-topic antwoord:
Als we die verschillen een beetje kunnen vermijden tot we 30% marktaandeel hebben :p
Dan begin ik meteen met nl_OI, een Aalsterse ("Oilsjterse") vertaling
van Gnome 5.4. We hebben al Google in het Aalsters:
http://users.pandora.be/panhoera/goeggel/goeggel.html
:)

Mark