Meeting

alverman vertaling@nl.linux.org
Wed, 21 Jan 2004 16:35:28 +0100

Heel goed idee Jeroen, en inderdaad, in eerste instantie beperken tot de
vertalers.
(Het lijkt me overigens een goed idee om eens iets te organiseren voor
iedereen die van dichtbij of veraf met open source bezig is.  Daar wil
ik eventueel graag aan meehelpen.  Heb er veel ervaring in.)

Zondag is voor mij een prima dag, en liefst voor half april, want vanaf
dan ben ik een paar maanden niet beschikbaar.

Wat bijdragen betreft: kan je niet gewoon de kosten delen?  Ook de
reiskosten zou je hoofdelijk om kunnen slaan.  Dan zijn ze voor iedereen
even zwaar (of licht).  Is een systeem dat goed werkt.  Mij maakt het
verder niet zoveel uit.

Mark is niet de enige Vlaamse vertaler (ben ook van dat stoere ras),
maar misschien wel de enige die in Vlaanderen woont.  Ik woon zelf in
Amsterdam, heel goed bereikbaar voor Vlamingen en andere Brabanders :-)

Ik kan nu nog niet zeggen of en hoeveel mensen ik meebreng, zit hier
zelf nog maar net in.
Ik wil wel een bijdrage leveren in de logistiek, vooral dan de
catering:  5 euro voor koffie, thee en lunch lijkt mij aan de magere
kant, maar dat ben ik ondertussen wel gewend geraakt hier in het
Noorden.  :-p

Groet,
Wannes