[vertaling] opmerkingen bij de vertaling van lilypond-2.21.1

Frans Spiesschaert Frans.Spiesschaert op yucom.be
Wo mei 13 14:39:07 CEST 2020

Dag Benno,

Benno Schulenberg schreef op di 05-05-2020 om 11:03 [+0200]:
> Hallo Frans en andere vertalers,
>

> Bedankt voor het bijwerken.

Bedankt voor het nalezen. Ik heb de vertaling nog aangepast met jouw
suggesties en ze nu doorgestuurd naar de robot.

> (Oh, het bijvoegen van de diff was niet echt zinvol: de diff was groter
> dan het po-bestand zelf.  :)  Ik heb speciaal toestemming moeten geven
> om je grote mail naar de lijst door te laten.)

Ik heb dit gemerkt. Mijn bedoeling met het maken van een diff was om het
nalezen makkelijker te maken, maar daarin ben ik duidelijk niet geslaagd.
Is er een andere mogelijkheid om dit beter aan te pakken?

--
Met vriendelijke groet,
Frans Spiesschaert