[vertaling] Reactie op je voorstellen voor verbetering van de vertaling van xfwm4

Benno Schulenberg bensberg op telfort.nl
Do Mrt 19 19:34:14 CET 2020

Hallo Pjotr,

(Het is handiger als je de CC handhaaft.)

Op 19-03-2020 om 13:10 schreef Pjotr Vertaalt:
> Hallo Benno,
>
> Bij het vertalen maken we geen gebruik van de mailinglijst die je
> noemt. En discussies voeren we binnen de Nederlandse
> Xfce-vertalersploeg. Daar is die voor bedoeld. Ik ga dus ook niet
> verder met *jou* in discussie over mijn beoordeling van jouw
> bijdragen.

Huh?  ...  Ehhh...  Waar is het respectvol behandelen gebleven?

Eén keer een aantal verbeteringen accepteren, de rest afwimpelen,
en dan verder nergens meer over willen praten...  Dat is... een
enorm bord voor z'n kop hebben.