[vertaling] New: lilypond-2.19.54 (90%, 55 untranslated)

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Wo Jan 18 12:37:46 CET 2017

Hallo Frans,

On Tue, Jan 17, 2017, at 23:55, Frans Spiesschaert wrote:

> Dit valt te verdedigen, maar aangezien het hier om een commando gaat,
> valt een gebiedende wijs m.i. evengoed te verdedigen.

Als het een opdracht aan de gebruiker is, zeker, dan moet het
dat zijn.  Maar anders is het een stijlbreuk.

> Ze maken onderdeel uit van de vertaling van een man-pagina en in de
> vorige vertaling werden infinitief en gebiedende wijs door elkaar
> gebruikt. Ik heb geprobeerd een uniform gebiedende wijs aan te houden
> omdat het een commando betreft.

Staat deze Nederlandse pagina ergens online?  Om de
context te kunnen zien.

Met vriendelijke groet,

http://www.fastmail.com - Does exactly what it says on the tin