[vertaling] Wie wil ‘teamleiderschap’ overnemen?

Paulus Santané (laudaka) laudaka op xs4all.nl
Za Okt 24 22:24:40 CEST 2015

Hoi Benno,

Le 19/10/15 20:16, Benno Schulenberg a écrit :
> Hoi Paulus,

> Een paar dagen terug?  Niet gezien.  Wat ik me wel herinner is dat
> je een aantal maanden terug een mailtje naar de lijst stuurde, en
> daarna helemaal niks meer.
>
> Maar... in het archief zit je mailtje wel.  Wonderlijk.
>      https://lists.vrijschrift.org/pipermail/vertaling/2015-October/009947.html
>
> Heb je misschien een eigen mailserver die af en toe op een zwarte
> lijst terechtkomt?  Of misschien vinden filters die naam tussen
> haakjes te spammerig?
Nee, ik draai geen eigen mail-server. Misschien is het inderdaad die
naam tussen haakjes.
> Ik vind het prima.  :)
Geregeld dan :-)

> Misschien kun je eens een stuk van de vertaling van Kontalk hier
> posten?  Er is vast wel iemand die daar commentaar op heeft.
Dat zal ik zeker binnenkort doen. Ik heb wel wat vertaalervaring bij
GNOME, maar er waren allerlei dingen in de vertaling van Kontalk waar ik
niet zeker van was.

Groet,
Paulus