[vertaling] Wie wil OOK ‘teamleiderschap’ overnemen?

Paulus Santané (laudaka) laudaka op xs4all.nl
Di Okt 13 12:55:59 CEST 2015

Hoi vertalers op de lijst,
Het is misgegaan bij het overdragen van Hendrik Maryns naar mij. Ik had
de twee ‘teamleider’-wachtwoorden niet ontvangen op een of andere
manier. En een persoonlijk mailtje aan Hendrik kwam helaas ook niet aan
bij hem. En toen ik het probeerde via de mailinglijst aan hem te vragen
werd mijn mailtje daarover geblokkeerd door de lijst als spam (ik had
niet door dat ik een alias van mijn e-mailadres gebruikte voor de
lijst). Dus ik wist niet hoe ik Hendrik moest bereiken. En mijn vriendin
werd ook nog eens veel zieker dan ze al was dus ik moest opeens heel
veel mantelzorgen. En zo is het dus gekomen… Maar zonet heeft Hendrik
mij beide wachtwoorden gestuurd die ‘teamleiders’ moeten hebben.

Vanaf nu zal ik wél de goede mailtjes doorlaten en de spammailtjes
weggooien, enz. Toch wil ik liever nog een tweede ‘teamleider’ die ook
de twee wachtwoorden heeft en mij zonodig kan vervangen. Hendrik wil
helemaal stoppen.

WIE WIL OOK ‘TEAMLEIDER’ WORDEN?

En bij deze sorry voor de klunzigheid van hoe het gegaan is.

Groet,

Paulus Santané (laudaka)
laudaka op xs4all.nl
06-41 16 84 43 (ook voor SMS, WhatsApp, Telegram, Kontalk)

P.S. Ik heb niet veel vertaalervaring maar ik heb een paar programma's
bij GNOME vertaald. En ik vertaal al een tijdje de app Kontalk, een
vrije/open-source vervanger van WhatsApp.