[vertaling] Wie wil ‘teamleiderschap’ overnemen?

Hendrik Maryns hendrik op hendrikmaryns.name
Di Okt 13 10:09:44 CEST 2015

Dag mensen,

Ik heb besloten minder tijd achter het beeldscherm door te brengen en
stoot daarom veel dingen af die met computers te maken hebben, zo ook
wil ik mijn naam hier niet meer boven het team zien staan.  Ik zoek dus
iemand die dit wil overnemen.  Het stelt overigens maar heel weinig
voor, je moet wat mailtjes met vragen beantwoorden en zo heel af en toe
gebeurt het dat er iemand niet overweg kan met de robot en dat je even
wat moet helpen, maar dat is me in de afgelopen jaren maar 1 keer overkomen.

Het modereren van de mailinglijst is een andere taak die gedaan moet
worden.  Ik had dit overgedragen aan Laudaka (?) maar deze schynt de
taak niet serieus genomen te hebben, zoals je kan zien aan de paar al
wat oudere mailtjes die nu op de mailinglijst binnengekomen zyn, en de
paar honderd spam die ik heb moeten cancelen.  Dit is iets meer werk, je
moet om de paar dagen eens alles wegklikken en zo nu en dan iets accepteren.

Wie wil?

Groet, H.
--
Hendrik Maryns

Drielandenhoek 24
NL-2034 LV Haarlem
+31237370263
+31634861841 (staat meestal uit, enkel nootgevallen)
http://hendrikmaryns.name/
Wat moet ik met signature.asc?!?  Kort gezegt: niks, lang antwoort:
→ http://en.wikipedia.org/wiki/PGPhttp://mindprod.com/project/mailreadernewsreader.html
Kan je niet spellen?!?  Toch wel hoor:
→ http://hendrikmaryns.name/spelling.php