[vertaling] Wie wil ‘teamleiderschap’ overnemen?

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Do Okt 15 21:02:30 CEST 2015

Hallo Hendrik en andere teamleden,

On Tue, Oct 13, 2015, at 10:09, Hendrik Maryns wrote:
> Ik heb besloten minder tijd achter het beeldscherm door te brengen en
> stoot daarom veel dingen af die met computers te maken hebben, zo ook
> wil ik mijn naam hier niet meer boven het team zien staan.  Ik zoek dus
> iemand die dit wil overnemen.  [...]
>
> Wie wil?

Zoals al eerder aangeboden, wil ik dit wel doen.

Als niemand anders zich aandient, of bezwaar maakt, voor komende zondag,
dan zal ik mezelf tot teamleider promoveren.  :)

http://www.fastmail.com - Send your email first class