[vertaling] HTTPS

Hendrik Maryns hendrik op hendrikmaryns.name
Di Okt 13 10:15:56 CEST 2015

Ha mensen,

Ik ken deze man en hij is erg betrouwbaar, dus ik veronderstel dat hier
echt wat aan de hand is.  Wie kan en wil dit uitzoeken?

Groet, H.

Op 17-05-15 om 10:23 schreef Roedy Green:
> I am having problem accessing your site. Chrome says the SSL certificate
> does not match your website.
>
> --
> Roedy Green, pronounced RHOdee
> click attached vCard (Rolodex icon) for contact details

Hendrik Maryns

Drielandenhoek 24
NL-2034 LV Haarlem
+31237370263
+31634861841 (staat meestal uit, enkel nootgevallen)
http://hendrikmaryns.name/
Wat moet ik met signature.asc?!?  Kort gezegt: niks, lang antwoort:
→ http://en.wikipedia.org/wiki/PGPhttp://mindprod.com/project/mailreadernewsreader.html
Kan je niet spellen?!?  Toch wel hoor:
→ http://hendrikmaryns.name/spelling.php