[vertaling] paragrafen 151-200 van lilypond.po bijgewerkt

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Di Nov 17 10:01:21 CET 2015

On Tue, Nov 17, 2015, at 00:17, Freek de Kruijf wrote:
> [...]

Mooi.  Maar... als ik het origineel goed begrijp, dan gaat het alleen
verkeerd bij kromme haakjes, niet bij rechte.  Dus zou ik zeggen:

"Gebogen antimetrische-figuurhaakjes zijn niet correct geïmplementeerd"

> Ik ben hier laatst ook tegenaan gelopen i.v.m. Musescore. Het gaat over een
> kennelijk moeilijk te repareren bug in lilypond en dus zou het woord worden
> door het woord zijn moeten worden vervangen in deze zin.

Inderdaad.

http://www.fastmail.com - Choose from over 50 domains or use your own