[vertaling] paragrafen 151-200 van lilypond.po bijgewerkt

Freek de Kruijf f.de.kruijf op gmail.com
Di Nov 17 00:17:53 CET 2015

Op maandag 16 november 2015 23:45:34 schreef Frans Spiesschaert:
> Dag Benno,

> Verontschuldigingen zijn niet nodig. Vrijwilligerswerk doe je steeds op
> je eigen tempo. Zo kijk ik er tenminste naar.

> Je hebt gelijk dat het op zijn minst sub-optimaal is.
> Wel ben ik in het ongewisse of het hier om een foutmelding ten aanzien
> van de gebruiker (partituurmaker) gaat dan wel om een beperking van
> lilypond. Ik vermoed eigenlijk het laatste.

> Dankzij jouw suggestie ga ik voor:
>
> "Antimetrische-figuurboogjes worden niet correct geïmplementeerd"

Ik ben hier laatst ook tegenaan gelopen i.v.m. Musescore. Het gaat over een
kennelijk moeilijk te repareren bug in lilypond en dus zou het woord worden
door het woord zijn moeten worden vervangen in deze zin.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf