[vertaling] Vervelende fout in vertaling gnome-menus

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Ma Feb 2 21:59:48 CET 2015

> Ik weet het niet en ben niet bekend met de Gnome-bestanden
> dus heb geen idee waar ik moet kijken om dit te vinden.

Oh, dat was makkelijker dan gedacht:
https://l10n.gnome.org/POT/gnome-menus.master/gnome-menus.master.nl.po

Het blijkt nog steeds niet gecorrigeerd.  Dus een mailtje naar de
Gnometeamlijst, of naar hun leider Hannie, lijkt me op z'n plaats.

Met vriendelijke groet,

http://www.fastmail.com - Choose from over 50 domains or use your own