[vertaling] Een bijgewerkte vertaling van childsplay aan deze lijst voorleggen?

Frans Spiesschaert Frans.Spiesschaert op yucom.be
Wo Apr 29 12:37:42 CEST 2015

Dag Benno,

Benno Schulenberg schreef op di 28-04-2015 om 18:06 [+0200]:
> Frans Spiesschaert diffde:

Erg bedankt voor je commentaar. Er is slechts één element waarover ik
blijf twijfelen: moet het in de onderstaande gevallen spellen zijn als
meervoudsvorm of spelen?
Op basis van
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1231/spellen_spelen/
had ikzelf gekozen voor spelen, terwijl jij blijkbaar de voorkeur geeft
aan spellen. De hamvraag is natuurlijk: wordt het woord spel hier als
voorwerpsnaam gebruikt of niet?

--
Groetjes,
Frans