[vertaling] Een bijgewerkte vertaling van childsplay aan deze lijst voorleggen?

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Ma Apr 27 10:09:45 CEST 2015

Hallo Frans,

> Aangezien ik met de ontwikkelaar ervan afgesproken heb om de vertaling
> niet enkel naar de pakketbeheerder in Debian maar ook naar hem toe te
> sturen, zodat ze ook in andere distributies gebruikt kan worden, vroeg
> ik me af of het zin heeft om de vertaling met het oog op nazicht behalve
> op debian-l10n-dutch op lists.debian.org ook op deze lijst voor te leggen.

Dat lijkt me niet verkeerd.  Heb je een link naar het bericht op de
Debian-lijst?  Om geen opmerkingen te hoeven maken die al gemaakt
zijn.

Als je hier post, dan graag inline en alle regels die er niet toe doen
(de kopregels en die beginnen met #) weglaten.

Op childsplay.mobi kan ik trouwens geen downloadbare tarball
ontdekken, alleen exes op Sourceforge., waarvan de laatste van
2011 is.  Het is zelfs niet duidelijk of childsplay wel vrije
software is.  Voor vertalingen wordt verwezen naar een wiki,
maar die is leeg, voor zover ik kan zien.  Is het een idee om
vertalingen door translationproject.org te laten doen?

http://www.fastmail.com - Email service worth paying for. Try it for free