[vertaling] Nederlandse versie GnuCash 2413

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Vr Nov 8 21:48:08 CET 2013

Beste Jan,

Aangezien je het hebt over "downloaden", neem ik aan dat je de
Windows-versie van Gnucash 2.4.13 gedownload en geïnstalleerd
hebt.  Zelf werk ik op Linux, en daar worden Nederlandse vertalingen
(als ze bestaan) automatisch gebruikt -- maar hoe dat werkt op
Windows, ik heb geen flauw idee.

Je kunt je vraag vermoedelijk beter stellen op gnucash-nl
(zie https://lists.gnucash.org/mailman/listinfo/gnucash-nl),
en als je daar geen antwoord krijgt, dan op gnucash-user (Engelstalig,
zie https://lists.gnucash.org/mailman/listinfo/gnucash-user)

Met vriendelijke groet,

http://www.fastmail.fm - A no graphics, no pop-ups email service