[vertaling] Nederlandse versie GnuCash 2413

Jan Grimberg Jan.Grimberg op hotmail.com
Vr Nov 8 12:53:35 CET 2013

Geachte heer/ mevrouw,

Gisteren heb ik GnuCash 2413 gedownload. Dit programma wens i te gebruiken voor mijn onlangs gestartte bedrijf. Het downloaden ging prima d.m.v. Nederlandstalige instructies. Echter het programma zelf (GnuCash 2413) wordt in het Engels weergegeven. Heb gezocht en gezocht, maar kom er helaas niet uit hoé ik hiervan een Nederlandse versie kan krijgen, maar ook of er sowieso een Nederlands versie van is?
Kunt u mij a.u.b. hierover enige informatie verschaffen?

Hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Jan Grimberg