[vertaling] pycountry en OpenTaal

Freek de Kruijf f.de.kruijf op gmail.com
Za Jun 30 15:00:10 CEST 2012

On woensdag 27 juni 2012 12:09:40 Pander wrote:

> Hoi Hendirk,
>
> Bedankt voor je reactie.

> gefikst in nieuwe patch

> Ik steun dit ook maar ben ook benieuwd naar eventuele tegenargumenten
> van de rest voordat dit wordt doorgevoerd.

> Dat is gebruikelijk voor software patches, die worden met diff -Nrup
> gemaakt.
>
> Kan je twee aparte

> gefikst in nieuwe patch

> gefikst in nieuwe patch

> Waarom? Kijk eens in het PO-bestand wat er aan vooraf gaat en er op
> volgt voor codes met RU-. Naar mijn idee is dit een typefout die gefikst
> [...]

Hallo Pander,

ik heb zojuist de drie bestanden gewijzigd opgestuurd. Kennelijk gebruik je
een versie van deze bestanden die verouderd is. De patch-bestanden waren niet
direct te gebruiken, maar handmatig was het ook niet veel werk.

Bedankt voor je commentaar.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf