[vertaling] Fwd: f-spot

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Fri May 6 15:35:48 CEST 2005

Beste Freek, Bart,

On Fri, 6 May 2005, Freek de Kruijf wrote:

> [...]

Maak handig gebruik van Google en zoek op: "nl.po chequering
site:gnome.org", of voor eerdere discussies, "vertaling <woord>
site:vrijschrift.org" (of voor oudere discussies site:nl.linux.org)

> Met google opgezocht de betekenis:

Je kunt een Nederlandse definitie van dit soort termen meestal vinden op
www.computerwoorden.nl.

> Beelaerts ICT Consultancy

Even terzijde, ik zie dit bedrijf nog niet staan bij de supporters van
het FFII-standpunt op www.economic-majority.com. Willen jullie svp
overwegen om je hierbij aan te melden, dat is erg belangrijk i.v.m. de
lobby tegen de invoering van softwarepatenten!

groeten,

--
Reinout van Schouwen