[vertaling] Klopt deze vertaling van gconf?

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Sun Feb 27 23:22:35 CET 2005

On Sun, 27 Feb 2005, Ivo Timmermans wrote:

> Eigenlijk wel, ja, en zoals Timo opmerkt zal het in het Engels wel net
> zo raar klinken - misschien zou je contact kunnen opnemen met de
> ontwikkelaars om te vragen wat hun bedoeling is met deze optie?

De bedoeling is mij wel duidelijk, bijv.:

$ gconftool --long-docs /apps/epiphany/general/middle_click_open_url
Een middelste muisklik op het hoofdscherm zal de webpagina die op het
klembord staat openen.

Gconf-editor heeft het over een korte en een uitgebreide beschrijving.
Aangezien het hier niet gaat over het instellen van een waarde maar het
ophalen, zal ik dezelfde terminologie maar gebruiken en de tekenreeksen
laten vallen.

--
Reinout van Schouwen