[vertaling] Klopt deze vertaling van gconf?

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Sun Feb 27 17:02:49 CET 2005

Hoi Ivo,

On Sun, 27 Feb 2005, Ivo Timmermans wrote:

> Is het niet beter om het te hebben over "documentatie" in plaats van
> "doc-tekenreeks"?  Of zit daar een subtiel verschil tussen dat iets
> uitmaakt?

gconftool is een enigszins technische opdrachtregel-toepassing bedoeld
om waarden in de GConf database aan te passen. Die waarden kunnen
boolean, string, string list e.d. zijn. Het lijkt me daarom nuttig om
een hint over welk type waarde het gaat niet weg te vertalen.

Of klinkt dit heel gek? :)

--
Reinout van Schouwen