[loc] Re: [vertaling] Abiword/Nederlandse grammaticaregels

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Tue Feb 15 17:09:45 CET 2005

On Tue, 15 Feb 2005, m.weisbeek at home.nl wrote:

> ANS en MDG kom je inderdaad veelal tegen. Daarnaast werd ook naar CELEX
> verwezen: http://www.ru.nl/celex/
> Deze is nu op CD (150 dollar) of webbased (gratis) te gebruiken.
> http://www.mpi.nl/world/celex/

Interessante link, dat zeker, maar ik wou dat ik enig idee had waar die
webinterface voor dient. Het lijkt erop dat je een corpus moet uploaden
en dat je er dan iets mee kan ofzo?

> Zie ook http://www.ru.nl/celex/subsecs/section_doc.html

Op het eerste gezicht gaat dat niet over de webapplicatie, maar over
iets anders. Binnenkort eens wat uitgebreider naar kijken.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778