[vertaling] Re: [loc] Re: Nederlandse grammaticaregels (fwd)

Reinout van Schouwen reinout at cs.vu.nl
Mon Feb 14 23:45:24 CET 2005

Hallo Cor,

On Mon, 14 Feb 2005, Cor Nouws wrote:

> Ja en nee .... ik lees een beperking in verband met verder distribueren ...

Ik neem aan dat Broekhuis refereert naar de tekst van zijn werk, en niet
naar de resulterende computercode, maar dit zal ik nog navragen.

> En we hebben het toch over een gramacontrole voor OOo? Of voor de vertaalde
> online-help?

In eerste instantie over de grammaticacontrole voor Abiword, die
gebaseerd is op de Link grammar parser. Niets staat OOo echter in de weg
om die ook te gebruiken, en aangezien het een zeer relevant onderwerp is
breng ik het ook op de nl localization lijst van OOo ter sprake.

groeten,

--
Reinout van Schouwen

==  Europa zonder softwarepatenten! == www.nosoftwarepatents.com ==