[vertaling] GNOME menu

Reinout van Schouwen reinouts at gnome.org
Fri Feb 11 14:08:16 CET 2005

Hallo iedereen,

Behalve "Places", waar we nog steeds geen vertaling voor hebben die
iedereen tevreden stelt, zit er nog een nieuw menu in het GNOME 2.10
paneel: Desktop. Momenteel is dat 'werkomgeving' maar als naam voor dat
menu vind ik het eigenlijk wat aan de lange kant.

We hebben al eens eerder een discussie gehad over de vertaling van dit
woord en de meerderheid was toen voor 'bureaublad', maar in deze
specifieke context weet ik het zo net nog niet. Ik zit te denken om er
gewoon 'omgeving' van te maken. Wat denken jullie?

groeten,

--
Reinout van Schouwen			student of Artifical Intelligence
email: reinout at cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778