[vertaling] "collation"?

Rinse de Vries rinsedevries at kde.nl
Sun Aug 7 22:56:00 CEST 2005

Even in het zakwoordenboekje 'computers, internet en telecommunicatie'
gekeken:

Collate - samenvoegen, verzamelen - Losse eenheden of gegevens samenvoegen of
verzamelen

Collating sequence - sorteervolgorde - Volgorde van tekens die wordt gebruikt
voor het sorteren.

Ik hoop dat je er wat aan hebt :)

Rinse