Koffieklets (was: Re: Meeting)

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Thu, 29 Jan 2004 13:24:11 +0100

On 24 Jan 2004, at 21:11, Reinout van Schouwen wrote:

> Hmm, volgens mij is dat een beetje een vals dilemma. Maar ik zou
> desondanks kiezen voor het onvertaalde programa. Da's een stuk minder
> tenenkrommend.

Volgens mij wordt de mate van tenenkrommendheid (wat een kromme tenen
veroorzakend neologisme!) mede bepaald door de aard van de fouten.

d/t/dt-fouten zullen tamelijk erg zijn, maar ik denk niet dat iemand
foute samenstellingen opmerkt, en fouten met getal ('een groep mensen
die dat doen') zal vaak niet worden opgemerkt.

--
branko collin
collin@xs4all.nl