werken als vertaler

Rinse de Vries vertaling@nl.linux.org
Sat, 17 Jan 2004 10:09:48 +0100

Op zaterdag 17 januari 2004 00:20, schreef Tino Meinen:
> Zouden ze soms hun eigen distributie gaan opzetten?

Ik heb even geinformeerd bij Robert wat precies de bedoeling is, en als ik hem
goed begrijp wil hij een project opzetten waarbij vertalers full
time/parttime KDE, Gnome en nog wat andere Linux-software incl documentatie
gaan vertalen.

Op zich een nobel streven, terwijl kde en gnome allebei (alls ik het goed heb)
inmiddels 100% vertaald zijn heeft KDE bijv. een chronisch tekort aan
documentatievertalers, waardoor de kde-helpbestanden niet vertaald zijn.
Extra hulp op dat gebied is dus meer dan welkom :)

Rinse