werken als vertaler

Vincent van Adrighem vertaling@nl.linux.org
Fri, 16 Jan 2004 22:53:25 +0100

--=-w7uSZGqX1Dpb9gEeDRbB

Op vr 16-01-2004, om 22:01 schreef Rinse de Vries:
> Hallo allemaal,
>=20
> Ik ben door Robert van de Universiteit van Amsterdam benaderd met de vraa=
g of=20
> er in onze groep animo bestaat om full time/parttime als vertaler mee te=20
> werken aan een grootschalig Linux-project.
>=20
> Let op, het gaat hier om een verkenning om te kijken of er animo is voor =
een=20
> dergelijke baan, er zijn dus nog geen betrekkingen beschikbaar.
>=20
> [...]

Zo'n mailtje heb ik ook mogen ontvangen. Eigenlijk vraag ik me af wat
Robert voor plannen heeft, maar het idee klinkt erg aannemelijk. Het
lijkt me het handigst als we onze animo uiten op deze mailinglist. Dan
kunnen we snel zien om hoeveel mensen het zou gaan.

Veel details zijn nog niet beschikbaar, maar zodra ik meer weet laat ik
het weten, en ik neem aan dat Rinse hetzelfde doet.

Eigenlijk ben ik best blij verrast met dit initiatief. Een
Nederlandstalig Linux-project...

Groetjes,
Vincent
--=20