vertaalhulp aangeboden

Branko Collin vertaling@nl.linux.org
Tue, 13 Jan 2004 19:06:20 +0100

On 13 Jan 2004, at 17:40, alverman wrote:

> Een tijdje geleden ben ik aan de slag gegaan met  GnuCash(1.8.7).  In
> de help bestanden kwam ik de vraag om hulp bij het vertalen tegen.  Na
> wat zoeken op het net kwam ik bij hier terecht.  Mochten jullie hulp
> bij het vertalen kunnen gebruiken, dan bied ik deze graag aan.  Ik heb
> een boekhoudkundige achtergrond, werk al jaren op pc's (sinds 1973)
> maar ben een newby wat Linux betreft. Misschien kan ik in eerste
> instantie helpen met het nakijken van de vertalingen.  TIjdens het
> gebruik van GnuCash kwam ik een aantal termen tegen waarvan  m.i. de
> [...]

Hallo Alverman,

Uiteraard ben je welkom.

Volgens http://www.gnucash.org/trans/ is Jeroen ten Berge de
Nederlandse vertaler van GNUCash. Jeroen zou volgens mij op deze
lijst moeten zitten, en zal je ongetwijfeld kunnen vertellen hoe en
waar je je voorstellen tot correctie kunt sturen.

--
branko collin
collin@xs4all.nl