Iemand verstand van recht?

Reinout van Schouwen vertaling@nl.linux.org
Thu, 1 May 2003 23:27:40 +0200 (CEST)

On Thu, 1 May 2003, Aurelus wrote:

> 1) Verwijzing naar de van toepassing zijnde wetgeving. Zie:
>
> 2) Een gerechtelijke aanklacht indienen tegen de beheerder van de
> webstek in een rechtbank.

Lijkt me een prima vertaling, al mag dat 'in een rechtbank' er wel af, dat
is redundant.

In Mandrake hebben we dit probleem "opgelost" door een regeltje onderaan
toe te voegen met de strekking dat het document door een onbe"edigde
vertaler is vertaald en dat je de oorspronkelijke engelse tekst moet
raadplegen voor de precieze voorwaarden.

groeten,

--
Reinout van Schouwen			Artificial Intelligence student
email: reinout@cs.vu.nl			mobile phone: +31-6-44360778