magic header

Gerald Raucamp vertaling@nl.linux.org
Tue, 17 Sep 2002 14:43:29 +0200

Een kort woordje vanuit Finland,

ik had me al enigszins verontschuldigt voor de toonzetting van mijn
email nadat ik daar op was gewezen door vincent.

Het vervolg hierop van Rob, vind ik daarom ook in totaal geen stijl.

Ik kan heel goed HTML lezen, ik kan ook heel goed in HTML schrijven.
Alleen ik ben van mening dat HTML niet thuis hoort in een email. Wat
maakt mij het uit dat een email perse in Verdana, Arial, Helvetica of
wat voor andere opmaak dan ook gelezen moet worden? Opmaak hoort thuis
op een web pagina, niet in een email. Affijn, dit is mijn ongezouten
mening en ik neem m'n excuses duidelijk terug.

U zeit gegroet Rob Janssen, sorry derhalve nog wel dat ik nou eenmaal
zo'n persoon ben die geen behoefte heeft aan html in emails. Dat je daar
dan verder aanstoot aan neemt. Tja. Dat je het ouderwetse ideeen noemt,
tsja, ik noem het eerder goed fatsoen. Of om in lpf termen te spreken
"normen en waarden moeten terug komen" (twas toch lpf die dat riep? nja
		ach, lpf is zelf een ..... laat ik niet in politiek verval vallen).

Groetjes Ö= hmmm :) bedoel ik dus. Rare finse toetsenborden

Gerald Raucamp - cavey@vengeance.et.tudelft.nl
                           http://www.cavey.nl