Dutch 1.1 ready

vertaling@nl.linux.org vertaling@nl.linux.org
Thu, 29 Aug 2002 15:35:59 -0600

Taco Witte writes:

> Op do 29-08-2002, om 15:59 schreef Floris Lambrechts:
> [snip]

> Dat vind ik zelf ook de handigste manier :-), het kost de minste moeite,
> en het wérkt gewoon (direct in het Nederlands). Helaas is het mij nog
> niet gelukt om een Windows-installer te maken (toegegeven: ik heb het
> een paar dagen geleden geprobeerd, maar ik ben gestopt toen het niet
> direct lukte; het is een veel minder plezierige installer om te
> vertalen).

Zijn die twee installers dan niet het product van dezelfde code?
Ik had verwacht dat de platform-specifieke dingen volledig door die XPI libs
afgehandeld zouden worden, zodat de eigenlijke installer-code
platform-onafhankelijk zou zijn...

Anyway, Taco, heb je mijn mail ontvangen met die vraagjes over die
keybindings?  Ik heb nog geen reactie gehad, vandaar...

groeten
floris