Dutch 1.1 ready

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Thu, 29 Aug 2002 20:08:44 +0200

Op do 29-08-2002, om 15:59 schreef Floris Lambrechts:
[snip]
> Eerlijk gezegd, bij mij wilde het ook nooit lukken.
> Maar toen ik 1.1 ging installeren, zag ik dat er een Nederlandstalige
> net-installer (Talkback enabled Net Installer) was: 93 kB en hij downloadt
> enkel de dingen die je nodig hebt. Met die 'Dutch' net installer kreeg ik
> mooi de Nederlandse Mozilla op mijn scherm :-)
> Het downloaden ging verbazend vlot trouwens...

Dat vind ik zelf ook de handigste manier :-), het kost de minste moeite,
en het wérkt gewoon (direct in het Nederlands). Helaas is het mij nog
niet gelukt om een Windows-installer te maken (toegegeven: ik heb het
een paar dagen geleden geprobeerd, maar ik ben gestopt toen het niet
direct lukte; het is een veel minder plezierige installer om te
vertalen).

--
With regards / Met groet,
Taco

http://www.phys.uu.nl/~twitte        Jabber ID: aelius@jabber.org
OpenPGP finger: CC76 029A 2792 6641 A28F A9C6 9E18 8EE5 C187 B2FE