Dutch 1.1 ready

Floris Lambrechts vertaling@nl.linux.org
Thu, 29 Aug 2002 15:59:07 +0200

On Thursday 29 August 2002 14:13, you (Taco Witte) wrote:

(van Reinout)

> (ander mailtje, van Marc):

> Hmm. Ik heb gisteren (nu mijn computer niet bij de hand) de vertaling
> succesvol geïnstalleerd onder Linux, zonder problemen. (Ik heb Mozilla
> in mijn homedir staan, en ben begonnen met een bijna schone installatie;
> in ieder geval stonden er geen taalinstellingen in de weg.)
>
> Ik zal vanavond nog eens kijken, maar ik heb nu nog geen idee..
>
> Met groet,
> Taco

Eerlijk gezegd, bij mij wilde het ook nooit lukken.
Maar toen ik 1.1 ging installeren, zag ik dat er een Nederlandstalige
net-installer (Talkback enabled Net Installer) was: 93 kB en hij downloadt
enkel de dingen die je nodig hebt. Met die 'Dutch' net installer kreeg ik
mooi de Nederlandse Mozilla op mijn scherm :-)
Het downloaden ging verbazend vlot trouwens...

groet,
floris