[Mozilla-nl-devel] Re: Dutch 1.1 ready

Taco Witte vertaling@nl.linux.org
Thu, 29 Aug 2002 20:29:52 +0200

Op do 29-08-2002, om 14:55 schreef j.m.maurer:

> 'k heb de rpms van ftp.mozilla.org van 1.1 geinstalleerd en vervolgens
> jouw xpi geinstalleerd... dat werkt iig niet...

Heb je de installer al eens geprobeerd? Ik heb er zelf geen problemen
mee gehad. (De installer is er alleen voor Linux x86, maar dat is nu
geloof ik geen probleem.)

--
With regards / Met groet,
Taco

http://www.phys.uu.nl/~twitte        Jabber ID: aelius@jabber.org
OpenPGP finger: CC76 029A 2792 6641 A28F A9C6 9E18 8EE5 C187 B2FE