[vertaling] New: lilypond-2.19.54 (90%, 55 untranslated)

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Wo Jan 18 21:19:57 CET 2017

Hoi Frans,

On Wed, Jan 18, 2017, at 12:57, Frans Spiesschaert wrote:
> Je kunt wel een (niet de allerrecentste)
> Engelse versie ervan online vinden als je "man musicxml2ly" googelt.
> De broncode van de recentste versie is te vinden als onderdeel van
> https://github.com/emacsmirror/lilypond/blob/master/scripts/musicxml2ly.py.

Als ik het goed zie gebruikt Lilypond texinfo voor de handleiding,
en help2man om een man-pagina te genereren.  Dus in feite is een
Lilypond-man-pagina de licht veredelde uitvoer van --help.

En in alle programma's op de TP is het standaard dat omschrijvingen
van opties de infinitief gebruiken.

Met vriendelijke groet,

http://www.fastmail.com - A fast, anti-spam email service.