[vertaling] lilypond-2.19.26 (48%, 309 untranslated) by Benno Schulenberg

Martin Tarenskeen m.tarenskeen op gmail.com
Di Sep 29 00:17:28 CEST 2015

On Tue, 29 Sep 2015, Frans Spiesschaert wrote:

> Wat vind je van "het afsluitende aanhalingsteken ontbreekt" ?

Stuk beter. Weliswaar een stuk langer dan het origineel, maar dat is bij
een commandline/terminal programma als lilypond minder een probleem dan
bij een GUI programma.

--

MT