[vertaling] de website van onze groep

Benno Schulenberg bensberg op justemail.net
Ma Sep 9 21:21:04 CEST 2013

Op donderdag 5 september 2013 schreef Hendrik Maryns:
> En wat de
> website betreft: die is van voor mijn tijd en daar heb ik nooit iets
> mee te maken gehad.  Benno weet hier waarschijnlijk meer over, als
> mijn voorganger…

De website (https://vertaling.vrijschrift.nl) is ook van voor mijn tijd,
dus hoe dat werkte wist ik ook niet.  Maar ik heb een account op de
server, en zie dat onze site in /var/www/vertaling staat.  Die pagina's
kan ik bewerken -- zo heb ik zonet op de contactpagina de verwijzing
naar de niet-bestaande wiki weggehaald.

Zijn er meer dingen die mensen graag aangepast zouden zien?

Met vriendelijke groeten,

http://www.fastmail.fm - Accessible with your email software
                          or over the web