[vertaling] Vertaling Verzamelmail, Volume 93, Nummer 9

Freek de Kruijf f.de.kruijf op gmail.com
Do Jun 28 23:50:19 CEST 2012

On donderdag 28 juni 2012 17:53:56 P. Hamming wrote:
> Hallo allemaal,
>
> @ Hendrik
> M.b.t. het en-streepje, daar ben ik geen groot voorstander van omdat
> verschillende mensen dit niet kunnen lezen. Die krijgen dan gewoonlijk
> allerhande andere tekens, maar daarvan wordt de tekst niet
> duidelijker. Verder vraag ik mij af of de tekst met de juiste
> lettertypes en lokalisaties zoveel duidelijker wordt van een
> en-streepje waardoor de onduidelijkheid voor de (wellicht kleine)
> groep gebruikers die deze niet hebben geïnstalleerd te rechtvaardigen
> is.
> [...]

Ik ben verantwoordelijk voor de iso vertalingen en zal binnenkort de
voorgedragen wijzigingen bekijken en meenemen wat naar mijn mening het juiste
is. Ik ben het met Peter eens dat we gewoon het ASCII teken - als koppelteken
moeten gebruiken.

--
vr.gr.

Freek de Kruijf