[vertaling] elgg plugins software in nederlands (php)

Reinout van Schouwen reinouts op gnome.org
Wo mei 19 12:06:34 CEST 2010

Beste Bert,

Op dinsdag 18-05-2010 om 17:09 uur [tijdzone +0200], schreef
bertstocker:

Als ik de beschrijving op
http://docs.elgg.org/wiki/Engine/Internationalisation#Adding_language_files_to_plugins_.28and_best_practices.29 goed begrijp, zijn de vertalingsbestanden PHP-bestanden. Het is jammer dat men zich niet aan het breed geaccepteerde gettext-formaat gehouden heeft, waarvoor ook PHP-ondersteuning is. Zolang het elgg-project ervoor kiest om het wiel zelf opnieuw uit te vinden denk ik dat de kans op ondersteuning door het GNU Translation Project niet erg groot is, al kun je op deze discussielijst natuurlijk altijd terecht voor vertaalvragen.

groeten,

--
Reinout van Schouwen