[vertaling] elgg plugins software in nederlands (php)

bertstocker stock112 op telfort.nl
Di mei 18 17:09:29 CEST 2010

Geachte vertalers,

Elgg is een social community software welek gebruikt kan worden voor
socila community websites. Een zeer interessant platform waar
ondersteuning voor nodig is om de verschillende scripts aan te vullen
met nederlands.

mijn vraag is dan ook of het mogelijk is om daarin ondersteuning te  te
realiseren.
http://www.elgg.org/

ik heb een eerste opzet gemaakt maar ben ondersteuning voor nodig om
engelse scripts om te zetten in werkende nederlandse script.

Is eventueel ondersteuning mogelijk? en onder welke voorwaarden?

http://www.mijnvriendenenik.com/ellg/

met vriendelijke groet,

Bert Stocker