[vertaling] gebreken in de vertaling van pspp

Mark Haanen i18n op haanen.net
Ma mei 10 22:53:58 CEST 2010

Op maandag 10-05-2010 om 21:02 uur [tijdzone +0200], schreef Hendrik
Maryns:

> Van geval tot geval bekijken.  Ik ben er eerder voor te vertalen waar
> nodig en slecht in twijfelgevallen het Engels te laten staan.

Mijn € 0,02: ik gebruik meestal "opmaak" als het om presentatie van
gegevens gaat en "indeling" als het het vastleggen van gegevens gaat.