[vertaling] cryptsetup-1.1.0-rc3.nl.po: meningen?

Erwin Poeze erwin.poeze op gmail.com
Vr Jan 8 08:07:46 CET 2010

> Zoals Erwin reeds vermeldde is "frommel" te vinden in het KDE-woordenboek.
> Zelf heb ik het vanuit het woordenboek op de website (
> vertaling.vrijschrift.org) geplukt ("volume" en "suspend" heb ik daar ook
> van geleend). Ik ging er vanuit dat het online woordenboek de overeengekomen
> vertalingen bevatte.

Ik ken de historie van het woordenboek op vertaling.vrijschrift.org niet,
maar ik denk dat bij het vullen er ook gebruik gemaakt is van het
KDE-woordenboek. Het is wel vaker gezegd, maar misschien moeten we het
woordenboek weer eens doorlopen. Aan de andere kant, er zijn zoveel bronnen
en daarmee verschillende vertalingen dat een consensus over een vertaling
vinden een `uitdaging' wordt.

Erwin