[vertaling] cryptsetup-1.1.0-rc3.nl.po: meningen?

Koen Torfs koen op indigetesdii.org
Do Jan 7 21:28:19 CET 2010

Allen,

hartelijk bedankt voor de reacties en discussie. Ik heb er eigenlijk
niets aan toe te voegen... er zijn een aantal prachtige suggesties gemaakt!

Zoals Erwin reeds vermeldde is "frommel" te vinden in het
KDE-woordenboek. Zelf heb ik het vanuit het woordenboek op de website
(vertaling.vrijschrift.org) geplukt ("volume" en "suspend" heb ik daar
ook van geleend). Ik ging er vanuit dat het online woordenboek de
overeengekomen vertalingen bevatte.

'k Zal het bestand met de alreeds voorgestelde suggesties en correcties
bijwerken; en ik heb de ontwikkelaar op de hoogte gebracht van de typos.

(Doch voor ik iets anders doe ga ik mezelf geselen voor die domme trema-
en dt-fout!)

Groeten,

Koen Torfs