[vertaling] Vertaling Verzamelmail, Volume 58, Nummer 3

Erwin Poeze erwin.poeze op gmail.com
Zo Jul 5 10:16:17 CEST 2009

> Klopt, maar ik ben bang dat dit niet goed gaat. Immers "%d decimal"
> zou gelijk zijn aan "1 decimal" en waarom is dan de omslachtige
> methode met variabele gekozen. Die hou ik even aan.

Ik begrijp je redenering geloof ik niet. In de regel msgstr[0] weet je
dat %d altijd vervangen wordt door 1. Dus daar kan je decimaal
gebruiken. Waarom ben je dan bang dat het mis gaat?

Erwin