[vertaling] controle rpm

Erwin Poeze erwin.poeze op gmail.com
Wo Sep 17 21:37:23 CEST 2008

Op 17 september 2008 20:59 heeft Freek de Kruijf
<f.de.kruijf op hetnet.nl> het volgende geschreven:

> Zou hier nog niet een van en in bij moeten? Dus:
> msgstr "Optioneel bestand niet gevonden door expansie van jokertekens
> in: %s\n"

Ik kan dit commando moeilijk testen, maar ik vermoed dat %s een
herhaling van de opgegeven glob-expressie is. Het woordje 'in' is dan
niet op zijn plek. Als %s toont waar het gezocht heeft weer wel. Weet
iemand (met meer ervaring met rpm dan ik) dit misschien?

Erwin