[vertaling] onderhoud website

Benno Schulenberg bensberg at justemail.net
Sun Sep 7 21:55:10 CEST 2008

Erwin Poeze schreef:
> Ik heb de tijd genomen om de beschrijvingen te lezen en door de
> scripts en mappenstructuur van TP heen te bladeren. Ik begrijp nu
> ook dat jij twee rollen vervult, die van teamleider en van
> TP-beheerder. Ik hikte een beetje tegen de tijdbesteding van de
> beheerderrol aan, een uur per dag zoals je schreef,

Ook de TP-beheerderrol kun je net zo veel of weinig werk maken als
je zelf wilt.  Als je alleen het nodige doet (mailtjes kort
beantwoorden, en nieuwe POT's aankondigen), ben je met gemiddeld
een kwartier per dag wel klaar.  Bovendien ben je niet alleen; Li
Daobing is er ook nog, en op de achtergrond zijn Karl Eichwalder en
Martin von Löwis aanwezig.

> maar ik wil dit deel graag van je overnemen.

Prima.  Ik zal je komst aan de andere TP-beheerders aankondigen.

> Als Hendrik de rol van
> teamleider op zich neemt, hebben we het denk ik mooi verdeeld

Okee.  Hoewel het eigenlijk makkelijker is om ook teamleider te zijn
als je al TP-beheerder bent, want dan hoeven mailtjes die vragen om
toewijzingen niet eerst langs Hendrik.  Maar hoe jullie dat precies
willen doen kun je straks helemaal zelf regelen.  :)

> Begrijp ik overigens goed dat de huidige website nog niet in een
> cvs staat?

Dat klopt.  De website staat in /var/www/vertaling zonder enige vorm
van versiebeheer.