[vertaling] onderhoud website

Hendrik Maryns hendrik.maryns at uni-tuebingen.de
Mon Sep 8 12:12:54 CEST 2008

Benno Schulenberg schreef:

> Okee.  Hoewel het eigenlijk makkelijker is om ook teamleider te zijn
> als je al TP-beheerder bent, want dan hoeven mailtjes die vragen om
> toewijzingen niet eerst langs Hendrik.  Maar hoe jullie dat precies
> willen doen kun je straks helemaal zelf regelen.  :)

Ik stel voor dat we het eerst maar even met z’n tweeën doen, totdat we
allebei weten waar het om gaat.  We kunnen dan altijd nog zien of het
makkelijker is als één iemand het overneemt, of dat we de taken op een
andere manier opdelen of zo.

Benno, ik hoop dat je nog wel bereikbaar blijft voor hulp, vooral in het
begin!

Groet, H.
--
Hendrik Maryns